مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-14اجتماعي

21 درصد از دانش آموزان فارس اضافه وزن دارند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان فارس گفت: بیش از 21 درصد از دانش اموزان استان فارسی با اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد علی قهرمانی صبح چهارشنبه در نشستی خبری با بیان اینکه هفته تربیت بدنی از 26 مهر ماه لغایت سوم آبان ماه خواهد بود، بیان کرد: در طی هفته تربیت بدنی طرح کوچ در راستای کنترل وزن و چاقی دانش آموزان اجرایی خواهد شد این در حالی است که 21 درصد از دانش آموزان فارس در مقاطع مختلف تحصیلی دارای اضافه وزن هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمارها در این حوزه شاهد هستیم که نزدیک به 59 درصد از مردان و زنان در کشور با مشکل چاقی و اضافه وزن مواجه اند و از این رو بایستی با برنامه ریزی مدون تلاش کرد تا مشکلات حاصل از چاقی و اضافه وزن را در جامعه کاهش داد.

قهرمان در ادامه تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی که در طرح کوچ در نظر گرفته شده است 100 درصد دانش آموزان استان مورد غربالگری طی چند مرحله قرار می گیرند و پس از غربالگری در صورتی که نیازمند دریافت خدمات ویژه ای در راستای کاهش چاقی و اضافه وزن باشند اینگونه خدمات نیز از طرق مختلف به این افراد ارائه خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان فارس یکی از اهدافی که طرح کوچ به دنبال تحقق آن است ایجاد نگرش و دانش افزایی میان اولیا و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 درصد از دانش آموزان فارس اضافه وزن دارند

21 درصد از دانش آموزان فارس اضافه وزن دارند