مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-14سياسي

سه عنصر وحدت، خدمت و امنیت در وجود شهید شوشتری بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز یازدهمین یادواره شهدای وحدت با حضور رییس مجلس شورای اسلامی ،خانواده شهدای وحدت، مدیران و مسئولین استان سیستان و بلوچستان، سران طوایف و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: شهید شوشتری قبل از دوران جنگ نیز در همه صحنه ها حضور داشت، همیشه این سه عنصر وحدت، خدمت و امنیت در وجود شهید شوشتری بود.

محمد باقر قالیباف افزود: ایشان زمانی که در خراسان هم فعال بودند مانند یک رزمنده فعال و پویا و دغدغه مند بودند.

وی با بیان اینکه سردار شوشتری قافله سالار شهدای خراسان است، گفت: شهید محمد زاده در شجاعت  مدیریت و افتادگی و ارتباط از فرمانده هان کم نظیری بود که بعد از جنگ وی را شناختم.

روحیه شجاعت از ویژگی های بارز وی است، او از مدیریت ستادی به مدیریت میدانی آمد و فرمانده گردانی را تا پایان جنگ رها نکرد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود:  امروز در این کشور اگر امنیت برقرار است با وجود این همه دشمنی و شیطنت مدیون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

وی اضافه کرد: اگه دشمنان ما نا امید هستند از اینکه از بعد دفاعی و امنیتی به این کشور نمیتوانند آسیب برسانند بخاطر فرهنگ ایثار و شهادت است و فرماندهان اینچنینی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه عنصر وحدت، خدمت و امنیت در وجود شهید شوشتری بود

سه عنصر وحدت، خدمت و امنیت در وجود شهید شوشتری بود