مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-14بين الملل

نماینده عراقی: اخراج الحشدالشعبی از «منطقه سبز» شایعه است


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن هشدار درباره بی توجهی به بیانیه اخیر گروه های مقاومت، اخبار منتشر شده در خصوص اخراج الحشدالشعبی از منطقه سبز بغداد را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاطع الرکابی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، شایعات منتشر شده مبنی بر اخراج الحشد الشعبی از منطقه سبز را تکذیب کرد و گفت مصطفی الکاظمی نخست وزیر چنین دستوری نداده است.

وی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری و نیروهای خارجی در عراق قویا هشدار داد که اگر یک جدول زمانی محدود و مشخص برای خارج شدن از عراق تعیین نکنند، مقاومت با عملیات نظامی پیشرفته، بینی آنها را به خاک می مالد.

در چنین فضایی، در شبکه های اجتماعی این خبر شایعه شده که الکاظمی دستور اخراج نیروهای الحشد الشعبی از منطقه سبز طی یک هفته آتی را صادر کرده است.

تشدید تدابیر امنیتی در بغداد از سوی دیگر منابع رسانه ای پیشتر اعلام کردند که پایتخت عراق، عصر شنبه گذشته شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی و نصب پست های بازرسی متعدد در اکثر مناطق این شهر بویژه مناطق منتهی به منطقه خضراء بود، وضعیتی که به گفته منابع رسانه ای، باعث ترافیک شدید شد.

در روز یک شنبه نیز یگان های نظامی ارتش و پلیس در مناطق مختلف از جمله ورودی های بغداد مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: اخراج الحشدالشعبی از «منطقه سبز» شایعه است

نماینده عراقی: اخراج الحشدالشعبی از «منطقه سبز» شایعه است