مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-14دانش

حضور 109 داوطلب المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان


رییس ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان گفت: مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه 25 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان گفت: مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه 25 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

محمدرضا ایروانی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه 25 مهر ماه با حضور یک هزار و 677 دانشجو در دانشگاه های مناطق 10 گانه کشور برگزار می شود که دانشگاه اصفهان نیز با 109 شرکت کننده یکی از میزبان های برگزاری این المپیاد دانشجویی است.

وی با بیان اینکه این آزمون در 22 رشته مختلف برگزار می شود، افزود: برنامه زمان بندی آزمون ها در سایت واحد المپیاد به آدرس http://Olympiad.

sanjesh.

org قابل دریافت است.

آزمون ها به صورت تشریحی و همه 22 رشته در روز جمعه 25 مهر از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون های المپیاد از سه شنبه 22 مهر در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است، به داوطلبان توصیه کرد که می توانند بر اساس رشته امتحانی و کد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 109 داوطلب المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان

حضور 109 داوطلب المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان