مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-14بين الملل

لاوروف خواستار اعزام نیرو های حافظ صلح روس به «قره باغ» شد


در حالی که تنش های نظامی در منطقه مورد مناقشه «قره باغ» وارد مرحله جدیدی شده است، وزیر امور خارجه روسیه خواستار اعزام نیرو های حافظ صلح روس به این منطقه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، در حالی که تنش های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذر بایجان در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی وارد مرحله جدیدی شده است، سرگیی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه  امروز (چهار شنبه) در نشستی خبری در این خصوص صحبت کرد.

   به نوشته خبر گزاری اسپوتنیک، لاوروف در این نشست خواستار اعزام نیرو های حافظ صلح روس به این منطقه شد.

  علیرغم گذشت سه روز از اجرای توافق آتش بس میان باکو و ارمنستان که به همت روسیه و با حضور وزرای خارجه این سه کشور به دست آمد، طرفین درگیری به حملات خود ادامه داده و یکدیگر را به هدف گیری مناطق غیرنظامی متهم کرده اند.

  این در حالی است که ساعاتی پیش  سر گیی شویگو ، وزیر دفاع روسیه خواستار پایان این در گیری های نظامی از طریق پایبندی دو طرف به توافق آتش بس شده است.

وزارت دفاع ارمنستان روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که جمهوری آذربایجان تقریباً از تمامی جناح ها، منطقه قره باغ کوهستانی را مورد حمله قرار داده است، مقام های دفاعی جمهوری آذربایجان نیز اعلام کردند که نیروهای مسلح ارمنستان، غرب منطقه آغ دام را مورد حملات خمپار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف خواستار اعزام نیرو های حافظ صلح روس به «قره باغ» شد

لاوروف خواستار اعزام نیرو های حافظ صلح روس به «قره باغ» شد