مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-14سياسي

تولید روزانه 9 تن زباله عفونی در اصفهان/لزوم همکاری شهرداری با بیمارستان ها


مسئول بهداشت محیط بیمارستان های استان اصفهان با اشاره به تولید روزانه 9 تن زباله عفونی در استان اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای گذر از بحران فعلی با بیمارستان ها همکاری کند.

- احمد شماعی زواره در گفت وگو با در اصفهان فعالیت دارند و دیگر بیمارستان ها از جمله آیت الله کاشانی، خورشید و امین با ظرفیت 50 درصد در حال آماده باش هستند.

وی افزود: بر این اساس پذیرش بیماران کووید 19 در دو بیمارستان عیسی بن مریم و الزهرا (س) منجر به تبدیل 100 درصد زباله های این دو بیمارستان به زباله های عفونی شده است.

زباله های عفونی در اصفهان افزایش نیافت مسئول بهداشت محیط بیمارستان های استان اصفهان با بیان اینکه عدم پذیرش بیماران غیر کرونا در بیمارستان های عیسی بن مریم و الزهرا (س) منجر به ایجاد تعادل در زباله های تولیدی در این بیمارستان ها و همچنین دیگر بیمارستان های اصفهان شده است، ادامه داد: بر این اساس با توجه به حذف اعمال جراحی با افزایش زباله های عفونی در استان اصفهان روبرو نیستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع در استان اصفهان روزانه 9 تن زباله عفونی تیز و برنده تولید می شود، ابراز داشت: از این میزان زباله تولیدی 6 تن در اصفهان تولید می شود که سه تن آن حاصل جمع آوری زباله های عفونی در بیمارستان الزهرا (س) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 9 تن زباله عفونی در اصفهان/لزوم همکاری شهرداری با بیمارستان ها

تولید روزانه 9 تن زباله عفونی در اصفهان/لزوم همکاری شهرداری با بیمارستان ها