مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-14بين الملل

حمله سایبری به 2 سازمان دولتی


مرکز ماهر با تأیید خبر قطع شبکه و خدمات شماری از سازمان های دولتی، دلیل آن را «اقدام احتیاطی این مراکز پس از دریافت هشدارها» اعلام کرد.

- مرکز ماهر با تأیید خبر قطع شبکه و خدمات شماری از سازمان های دولتی، دلیل آن را اقدام احتیاطی این مراکز پس از دریافت هشدارها اعلام کرد.

در پی انتشار اخباری درباره حملات سایبری به چند وزارتخانه و سازمان دولتی در ایران، مرکز امداد رایانه‌ای وزارت ارتباطات حمله سایبری به دو سازمان دولتی را تأیید کرد و مدعی شد شواهدی از حمله گسترده به دستگاه‌های متعدد دولتی ندیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرکز ماهر (مدیریت مرکز امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای) که زیر نظر وزارت ارتباطات فعالیت می‌کند، شامگاه سه‌شنبه 22 مهر اعلام کرد که «رخداد حمله مهم سایبری صرفاً مربوط به دو سازمان دولتی بوده که مراجع مسئول در حال رسیدگی به موضوع هستند».

پیش از آن‌که این مرکز حملات سایبری دیروز را تأیید کند، برخی منابع خبری گزارش‌هایی درباره حمله‌های سایبری به سازمان بنادر و کشتیرانی و زیرساخت‌های چند بندر مهم ایران منتشر کرده و از اختلال در سیستم بانکی خبر داده بودند.

مرکز ماهر با تأیید خبر قطع شبکه و خدمات شماری از سازمان‌های دولتی، دلیل آن را «اقدام احتیاطی این مراکز پس از دریافت هشداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به 2 سازمان دولتی

حمله سایبری به 2 سازمان دولتی