مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-14اقتصادي

ایده ها در زمینه «نجات تالاب های کشور» بررسی می شوند


دومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب های کشور در تبریز برگزار می ­شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، دومین جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با هدف ارائه راهکارهای ارتقای مشارکت مردم برای حفاظت از تالاب های کشور و شناسایی زنجیره های ارزش مؤثر بر بهبود اقتصاد خانوار روستایی در تبریز برگزار می شود.

با توجه به اهمیت منابع آبی و زیست­ محیطی کشور به ویژه تالاب­ ها تلاش بسیاری انجام شده است تا با استفاده از ایده ­های خلاقانه، در راستای حفاظت و احیاء تالاب ها گام برداشته شود.

این جشنواره که در دو بخش رویداد استارت اپی و دریافت ایده با در نظر گرفتن اهداف مختلفی از قبیل شناسایی نوآوران و مخترعان و حمایت از آنان، برای تحقق این امر برگزار می­ شود درصدد است تا با کمک فعالان فناور، شرکت ­های دانش­ بنیان، مخترعان و استارتاپ ­ها و شرکت­ های فناور زمینه استفاده بیشتر از فناوری های نوین در احیای تالاب ها و دریاچه های کشور را فراهم کند.

ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای مشارکت مردم برای حفاظت از تالاب های کشور یکی دیگر از اهدافی است که برگزار کنندگان از برگزاری این جشنواره دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده ها در زمینه «نجات تالاب های کشور» بررسی می شوند

ایده ها در زمینه «نجات تالاب های کشور» بررسی می شوند