مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-14اقتصادي

کارت های بازرگانی اجاره ای باطل می شوند


رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه واگذاری و اجاره کارت های بازرگانی براساس قانون ممنوع است، از باطل شدن کارت های بازرگانی اجاره ای خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه واگذاری و اجاره کارت های بازرگانی براساس قانون ممنوع است، از باطل شدن کارت های بازرگانی اجاره ای خبر داد.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص واگذاری حق استفاده از مزایای کارت های بازرگانی به غیر اظهار کرد: واگذاری و اجاره کارت های بازرگانی بر اساس قانون ممنوع است و در صورتی که در فرآیندهای تجاری، اتاق بازرگانی اهواز متوجه چنین تخلفی شود، بدون هیچگونه تذکر قبلی، کارت هایی با چنین کاربری را باطل خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس تبصره چهار بند سه ماده 10 قانون مقررات صادرات و واردات سال 1399 کل کشور، دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن به غیر را ندارند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: تجار و فعالان اقتصادی باید آگاه باشند که به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و سوءاستفاده های احتمالی و ایجاد مشکلات قانونی بعدی برای آن ها، واگذاری امتیازات کارت های بازرگانی با هر عنوان و یا هر نوع عقد لازم یا جایز از جمله وکالت، صلح، هبه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت های بازرگانی اجاره ای باطل می شوند

کارت های بازرگانی اجاره ای باطل می شوند