مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-14پزشكي

بسیج همه بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان برای مقابله با موج دوم و سوم کرونا


همه بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور ، دوباره برای مقابله با موج دوم و سوم ویروس مرگبار کرونا بسیج شدند.

- مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: همه بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور ، دوباره برای مقابله با موج دوم و سوم ویروس مرگبار کرونا بسیج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر ابوالفضل آفریده روز چهارشنبه در نشست مدیران درمان تامین اجتماعی خوزستان در اهواز افزود: در جریان شیوع بیماری کووید 19 همه بیمارستان های تامین اجتماعی در سراسر کشور درگیر این بیماری بودند و در زمان حاضر با توجه به موج جدید این بیماری و وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر نقاط کشور، بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی برای پذیرش و ارائه خدمات به بیماران کرونایی آماده و فعال شدند.

وی با اشاره به خستگی کادر درمانی و پشتیبانی مراکز درمانی تامین اجتماعی برای تداوم مبارزه با بیماری کرونا افزود:با وجود ارائه خدمات درمانی به مبتلایان کرونایی ، تلاش شده خللی در ارائه خدمات به سایر بیماران ایجاد نشود.

زیان 30هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی ناشی از ویروس کرونا مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از زیان 30هزار میلیارد ریالی این سازمان ناشی از پیامدهای منفی شیوع ویروس کرونا خبرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج همه بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان برای مقابله با موج دوم و سوم کرونا

بسیج همه بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان برای مقابله با موج دوم و سوم کرونا