مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-14سياسي

پیرغلامان رضوی در شهر قم تجلیل شدند


آیین تجلیل از 14 پیرغلام رضوی، با حضور نمایندگانی از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و به میزبانی نمایندگی آستان قدس رضوی، در شهر قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در آستانه فرارسیدن 29 صفر سالروز شهادت امام علی ابن موسی الرضا(ع)، مراسم تجلیل از پیرغلامان رضوی، با حضور نمایندگانی از آستان مقدس حضرت معصومه(س) و با رعایت پروتکل های بهداشتی، در سالن شیخ طوسی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی قم برگزار شد.

در این مراسم برخی از پیرغلامان اهل بیت(ع)، به خواندن اشعاری در مدح امام هشتم شیعیان پرداختند و در نهایت به نیت هشتمین امام شیعیان، از 8 مداح اهل بیت(ع) و 8 هیئت دار که در سال های اخیر نسبت به اعزام کاروان های زیارتی از قم به مشهد مقدس اهتمام داشتند، تجلیل شد؛ همچنین دو تن از این هشت هیئت دار، از مادران شهدا بودند که تجلیل ویژه ای نسبت به آنان صورت گرفت.

حجت الاسلام سیدباقر تکیه ای مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی هم در حاشیه این مراسم گفت: با وجود اینکه امسال با شیوع بیماری همه گیر کرونا روبرو هستیم، اما با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، مراسم هر ساله خود را تحت عنوان تجلیل از پیرغلامان رضوی، امسال بدون حضور عموم مردم و فقط با حضور تجلیل شوندگان و پیرغلامان برگزار کردیم تا مسائل بهداشتی به صورت کامل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرغلامان رضوی در شهر قم تجلیل شدند

پیرغلامان رضوی در شهر قم تجلیل شدند