مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-14ورزشي

لزوم احداث زیرساخت های ورزشی در حاشیه شهر اردبیل


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: باید جهت ایجاد زیرساخت های ورزشی از جمله چمن مصنوعی در محله ایران آباد و دولت آباد اردبیل در راستای توسعه ورزش در مناطق محروم و حاشیه شهر تلاش گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی ظهر امروز در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: باید برای تأمین زمین جهت ایجاد زیرساخت های ورزشی از جمله چمن مصنوعی در محله ایران آباد و دولت آباد اردبیل در راستای توسعه ورزش در مناطق محروم و حاشیه شهر تلاش گردد.

وی افزود: برای هر چه بیشتر امیدآفرینی بین ورزشکاران و نیز ایجاد انگیزه بین آنان باید از قهرمانان و مدال آوران به طور ویژه ای حمایت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: دریاچه شورابیل بزرگترین ظرفیت برای برگزاری برنامه ها و جشنواره های ورزشی و همچنین میزبانی مسابقات رشته هایی همچون قایقرانی، دوچرخه سواری، ورزش های 3 گانه و همایش های پیاده روی است که باید از این ظرفیت به نحو احسن بهره گرفته شود.

  انوشیروانی ادامه داد: ایجاد فضاهای مناسب برای ورزش هایی مانند والیبال ساحلی و رشته های توپی می تواند جاذبه های این منطقه گردشگری را توسعه دهد و در جذب گردشگر مؤثر باشد.

اسکله قایقرانی در مجموعه شورابیل ایجاد می شود حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل نیز در این نشست گفت: موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث زیرساخت های ورزشی در حاشیه شهر اردبیل

لزوم احداث زیرساخت های ورزشی در حاشیه شهر اردبیل