مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-14ورزشي

خداحافظ مخاطب! خداحافظ اثرگذاری!/ باخت-باخت نتیجه مهاجرت چهره های تلویزیونی


فردوسی پور بهتر از هرکسی می داند که آن ور برایش موقعیت ویژه ای نیست و آنچنان ذکاوتی هم دارد که به موقعیت و شرایط دوست و همکار سابقش، مزدک میرزایی هم نیم نگاهی بکند.

-   این جملات را عادل فردوسی پور، چند روز پیش در مراسم آنلاین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف گفت و ادامه داد: اسفندماه 97 بدون هیچ توضیح و دلیل موجه من را کنار گذاشتند.

وقتی عید شد و به اولین کلاسم در فروردین ماه 98 رفتم، بچه ها گفتند: استاد! شما که می گفتید بمانید و مملکت را بسازید، شما بیش از 20 سال ماندی و برنامه داشتی، چه اتفاقی افتاد و الان چه حرفی می زنید؟ واقعا در آن زمان هیچ جوابی برای بچه های کلاسم نداشتم.

دو پاراگرافی که می توان در آن موضع و نگاه این مجری و گزارشگر کاربلد و باهوش را به صراحت دید؛ گلایه از وضعیت فعلی اش و تلاش برای شفافیت آینده اش حتی با توسل به تهدید به رفتن.

عادل فردوسی پور درحال حاضر برنامه جذاب فوتبال 120 را در شبکه ورزش دارد که به طور زنده پخش می شود و مخاطبان خودش را دارد.

پس هنوز عادل در صداوسیما فعالیت می کند و حداقل یک پایش این سمت است و طبق شنیده ها حداقل یک سال دیگر هم قرار است با شبکه ورزش و صداوسیما همکاری کند.

با همه اختلافات و حتی دعواها اما فردوسی پور بهتر از هرکسی می داند که آن ور برایش موقعیت ویژه ای نیست و آنچنان ذکاوتی هم دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظ مخاطب! خداحافظ اثرگذاری!/ باخت-باخت نتیجه مهاجرت چهره های تلویزیونی

خداحافظ مخاطب! خداحافظ اثرگذاری!/ باخت-باخت نتیجه مهاجرت چهره های تلویزیونی