مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-14سياسي

سیستان وبلوچستان در بودجه 1400 به شکلی ویژه دیده می شود


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان در بودجه 1400 به شکلی ویژه دیده می شود تا بخشی از محرومیت آن برطرف شود گفت: برای ما قابل قبول نیست 500 هزار نفر در سیستان و بلوچستان برای آب آشامیدنی مشکل داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان در بودجه 1400 به شکلی ویژه دیده می شود تا بخشی از محرومیت آن برطرف شود گفت: برای ما قابل قبول نیست 500 هزار نفر در سیستان و بلوچستان برای آب آشامیدنی مشکل داشته باشند.

محمد باقر قالیباف در یادواره شهدای وحدت سیستان وبلوچستان اظهارکرد: هیچ گاه در مجلس مناطق محروم را فراموش نمی کنیم، هرگز فکر نکنید که در تهرانیم و با مردم مستضعف و مناطق محروم فاصله گرفته اید، به یاد شما هستیم.

وی افزود: در اصلاح بودجه 1400 اولویت مجلس یازدهم رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار است و آن هایی است که همه ما به آن ها مدیونیم که سیستان و بلوچستان یکی از این استان هاست.

قالیباف تصریح کرد: برای ما قابل قبول نیست که 500 هزار نفر در سیستان و بلوچستان مشکل آب آشامیدنی داشته باشند و یا تعداد زیاد در حوزه سلامت مشکل داشته باشند، همه این ها را می بینیم و در اصلاح ساختار بودجه و بودجه 1400 و بعد از آن لحاظ خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان در بودجه 1400 به شکلی ویژه دیده می شود

سیستان وبلوچستان در بودجه 1400 به شکلی ویژه دیده می شود