مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-14سياسي

کرمی: زیست بوم صنایع خلاق 1000 تایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس شورای سیاستگذاری جشن هزار شرکت خلاق گفت: در کنار توجه به شکل گیری شرکت های دانش بنیان و توسعه آنها، - طبق اعلام مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور تعداد شرکت های خلاق به یک هزار شرکت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس شورای سیاستگذاری جشن هزار شرکت خلاق گفت: در کنار توجه به شکل گیری شرکت های دانش بنیان و توسعه آنها، معاونت علمی توسعه بخشی دیگری از شرکت ها که عمدتا در صنایع خلاق، فرهنگی و خدمات نوین مبتنی بر فضای دیجیتال فعال هستند را نیز پیگیری می کند.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: از آنجا که ظرفیت بالایی میان این شرکت ها برای کارآفرینی و رونق اقتصادی وجود دارد، بنابراین گسترش فعالیت آن ها موضوع مهمی است.

در همین راستا برای تشویق شرکت های خلاق و گسترش فعالیت آن ها جشن هزار شرکت خلاق برگزار می شود.

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین بیان کرد: از زمان انتشار فراخوان تاکنون 133 شرکت خلاق، 35 استارتاپ و 3 شتابدهنده فعال در صنایع خلاق در این رویداد ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمی: زیست بوم صنایع خلاق 1000 تایی شد

کرمی: زیست بوم صنایع خلاق 1000 تایی شد