مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-14اقتصادي

واعظی: اکثر وزارتخانه های ما برای دورزدن تحریم ها از روش های خاصی استفاده می کنند


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به سفر رییس کل بانک مرکزی به عراق گفت: توافق انجام شده درباره آزاد سازی منابع مسدودی ما نیز اقدام بسیاری خوبی است که آقای همتی در نشست امروز به این موضوع پرداختند همچنین طرحی را برای آینده ارز ارائه دادند که امیدواریم با اجرایی شدن آن گشایشی در این زمینه حاصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمود واعظی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: با شرایط سختی که کشور با آن روبروست و شامل مسائل تحریم حداکثری و فشار حداکثری بر اقتصاد کشور است و نیز مسائل کرونا که با نوسانات قیمت کالا‌ها روبرو هستیم و اینکه این افزایش قیمت‌ها بخشی هم به ارز بر می‌گردد من نیز با این موضوع هم عقیده هستم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دولت و مسئولان درباره شرایط فعلی بی تفاوت هستند افزود: این موضوع اصلا درست نیست و شخص آقای رییس جمهور و دیگر اعضای دولت دغدغه‌های مردم را به شکل جدی دنبال می‌کنند به طوری که رییس جمهور در هفته قیمت 100 قلم کالا را مورد بررسی قرار می‌دهد و دستور‌های لازم را برای مراقبت بیشتر اعلام می‌کند.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به جلسه ستاد اقتصادی دولت نیز گفت: در این جلسه نیز رییس جمهور از وزیر صمت و جهاد کشاورزی درباره آخرین اقدامات، قیمت‌ها و سیاست‌ها پرس و جو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: اکثر وزارتخانه های ما برای دورزدن تحریم ها از روش های خاصی استفاده می کنند

واعظی: اکثر وزارتخانه های ما برای دورزدن تحریم ها از روش های خاصی استفاده می کنند