مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-14اجتماعي

شناسایی 18میلیون کم سواد در کشور/27درصد مناطق استان اینترنت ندارد


معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت:18میلیون کم سواد در کشور وجود دارد که بزودی جدید نهضت سواد آموزی ابلاغ خواهد شد تا رجعت کم سوادان به سمت بی سوادی پیشگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سراسر کشور، آغاز سال تحصیلی جدید با ویژگی های خاص خود در 15 شهریور ماه آغاز شد، اظهارکرد: به طور قطع آموزش حضوری کیفیت بیشتری دارد اما با توجه به شرایط کرونایی برای هر سه وضعیت سفید، زرد و قرمز دستورالعمل آموزشی تدوین و به استان های ابلاغ شد.

محمدزاده با بیان اینکه امروز با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، در بالغ بر 110 هزار مدرسه کشور آموزش مجازی جریان دارد خاطر نشان کرد: اولویت نخست آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان و معلمان است و پس از آن تداوم آموزش مد نظر است.

معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور بیان کرد: تهیه اطلس جغرافیای دسترسی دانش آموزان به انواع آموزش در مناطق مختلف امری کلیدی جهت برنامه ریزی آموزشی است.

رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور افزود: 24 هزار نفر از آموزش دهنده های سوادآموزی پس از گذراندن دوره های دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

27 درصد مناطق آذربایجان غربی به اینترنت دسترسی ندارند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: مسئولیت در نظام تعلیم و تربیت یک امانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 18میلیون کم سواد در کشور/27درصد مناطق استان اینترنت ندارد

شناسایی 18میلیون کم سواد در کشور/27درصد مناطق استان اینترنت ندارد