مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-14دانش

تغییر مجدد در ثبت درخواست دانشجویان/ تا پایان مهر فرصت هست


مدیرکل خدمات آموزش دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به تغییر نحوه ثبت درخواست های دانشجویان برای ترمیم معدل، گفت: دانشجویان فرصت دارند تا پایان مهر درخواست خود را به صورت سیستمی ثبت کنند.

- داوود بهره پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم انجام ترمیم معدل در گروه ها، گفت: در ابتدا قرار بود دانشجویان فرم هایی را پر کرده و به گروه ها تحویل دهند اما تعداد فرم های دریافتی بیش از پیش بینی ما بود بر همین اساس روز گذشته تصمیم گرفتیم تا درخواست دانشجویان را به صورت سیستمی ثبت کنیم.

مدیرکل خدمات آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مشهد بیان کرد: روز گذشته یک پیامک برای همه دانشجویانی که نمراتشان نیاز به ترمیم معدل داشت، ارسال کردیم و در پرتال دانشجویی آن ها نیز پیامی ارسال شده تا در جریان این تغییر باشند.

وی با بیان اینکه دانشجویان نگران موضوع ترمیم معدلشان نباشند، اظهار کرد: دانشجویان تا انتهای مهرماه فرصت دارند درخواست خود را از طریق پرتال خود ثبت کنند و درخواست ها بعد از این چند روز تعطیلی بررسی می شود.

بهره پور بیان کرد: دانشجویی که محق باشد و شرایطش بر اساس دستورالعمل باشد، می تواند تا سقف سه درس و شش واحد از این تسهیلات استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مجدد در ثبت درخواست دانشجویان/ تا پایان مهر فرصت هست

تغییر مجدد در ثبت درخواست دانشجویان/ تا پایان مهر فرصت هست