مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-14اقتصادي

چگونه تعمیرکار ایسیو شویم؟


در میان مشاغل گوناگون، حرفه تعمیرات خودرو به دلیل مسائلی نظیر کیفیت پایین ساخت خودروهای داخلی و چینی، تحریم در صنایع خودرو سازی و … ، بازار نسبتاً مناسب تری در قیاس با دیگر مشاغل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، آینده شغلی مسئله ای است که تقریباً همه افراد نگرانی های بسیاری در رابطه با آن دارند.

با توجه به نرخ بیکاری 21.

8 درصدی جامعه ما (با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار) پیدا کردن شغل ایده آل کاری نسبتاً سخت است.

در میان مشاغل گوناگون، حرفه تعمیرات خودرو به دلیل مسائلی نظیر کیفیت پایین ساخت خودروهای داخلی و چینی، تحریم در صنایع خودرو سازی و …، بازار نسبتاً مناسب تری در برابر دیگر مشاغل داراست.

تعمیرات خودرو نیز خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود، نظیر صاف کاری، نقاشی، مکانیکی، تعمیرات گیربکس، تعمیرات برق و الکترونیک خودرو و غیره.

از این میان حرفه تعمیرات ایسیو به دلیل نیاز به داشتن دانش فنی، گرانی این قطعه به دلیل تحریم ها، خرابی های متعدد سخت افزاری و نرم افزاری در این قطعه و کمبود متخصص در این زمینه در سطح کشور، بازار بسیار مساعدتری را دارا می باشد.

ایسیو چیست؟ ایسیو(ECU) یا کامپیوتر خودرو قطعه ای است که در خودروهای انژکتوری وظیفه کنترل سنسورها، عملگرها و دیگر قطعات سیستم برق خودرو را برعهده دارد و می تواند تحت شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه تعمیرکار ایسیو شویم؟

چگونه تعمیرکار ایسیو شویم؟