مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-14سياسي

شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش ها به شهادت رسیدند


مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه مقدم شهدای عزیز مدافع حرم را گرامی می داریم، گفت: شهدای مدافع حرم که در این روزها مازندران میزبان پیکرهای پاک 5 شهید گلگون کفن شهدای خانطومان است، - ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه مقدم شهدای عزیز مدافع حرم را گرامی می داریم، گفت: شهدای مدافع حرم که در این روزها مازندران میزبان پیکرهای پاک 5 شهید گلگون کفن شهدای خانطومان است، برای دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) به شهادت رسیدند.

علیرضا سعدی پور در مراسم ویژه رحلت حضرت رسول اکرم صلی الله که صبح امروز در محوطه اداره کل آموزش وپرورش مازندران برگزار شد، تصریح کرد: آنچه امروز مورد توجه جهانیان است این است که ما برای امنیت کشورمان هزاران شهید را تقدیم کرده و حاضریم برای دفاع از دین، وطن، عزت، ناموس و ارزش هایمان جانمان را بدهیم.

وی با بیان اینکه شهدای عزیز پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بودند و در همین مدارس تربیت شدند، افزود: وظیفه داریم برای تربیت فرزندانی شایسته، ایثارگر، فداکار، مسئولیت پذیر و ولایتمدار تلاش کنیم که در تراز نظام جمهوری اسلامی باشند.

این افتخار ما است که شهدا در پشت همین میز و نیمکت ها پرورش یافتند و برای دفاع از ارزش ها به آن سوی مرزها رفتند و آرامش و امنیت امروز ما مرهون خون این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش ها به شهادت رسیدند

شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش ها به شهادت رسیدند