مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-14سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و سوم مهر ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و سوم مهر ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت گفت: باید خدمت مردم عزیزمان این خبر خوش را عرض کنم که یکشنبه هفته آینده - 27 مهرماه - تحریم تسلیحاتی 10 ساله ایران لغو خواهد شد.

ما برای این موضوع چهار سال با آمریکا جنگیدیم و آنها به این در و آن در می زدند که چنین اتفاقی نیفتد، اما به خاطر ایستادگی مردم و تلاش مسئولان و دیپلمات ها این تحریم کنار خواهد زده شد.

رییس جمهور در بخش دیگری از این جلسه با بیان این که می داند مردم ایران در فشار اقتصادی هستند، تاکید کرد: می خواهم به مردم اطمینان بدهم که دولت همه توان خود را برای تامین ارز و کالاهای مورد نیاز به کار برده و خواهد برد و لحظه ای از درد و مصائب و مشکلات مردم غافل نیست.

مشروح گفت وگوهای محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، سعید نمکی وزیر بهداشت، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی با خبرنگاران را هم می توانید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟