مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-14اقتصادي

توزیع 20 میلیارد تومان بسته معیشتی در فارس


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس اعلام کرد که ار ابتدای امسال تاکنون 52 هزار و 190 بسته معیشتی با اعتبار 20 میلیارد تومان در سطح استان بین نیازمندان توزیع شده است.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس اعلام کرد که ار ابتدای امسال تاکنون 52 هزار و 190 بسته معیشتی با اعتبار 20 میلیارد تومان در سطح استان بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی چهارشنبه 23 مهر در یک کنفرانس خبری به تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده در دوران شیوع کروناویروس توسط اوقاف فارس پرداخت و گفت: با نیات واقفان و در راستای مساعدت به مستمندان و نیازمندان، اداره اوقاف فارس با راه اندازی مراکز افق در بقاع متبرکه، طبق دستورالعمل های بهداشتی اقدام به شناسایی نیازمندان و مستمندان کرد.

او افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون و در چند مرحله اداره کل اوقاف فارس با همکاری مشارکت های مردمی اقدام به راه اندازی 4 کارگاه مواد ضدعفونی در سطح استان کرده است.

صفری گرایی ادامه داد: همچنین در همین مدت این اداره کل اقدام به تولید تعداد 210 هزار و 610 عددماسک، تعداد 8 هزار و 110 دستکش بهداشتی، 13 هزار و 330 لیتر مواد ضدعفونی کرد و این اقلام بهداشتی به صورت رایگان بین بقاع متبرکه و مردم بی بضاعت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 میلیارد تومان بسته معیشتی در فارس

توزیع 20 میلیارد تومان بسته معیشتی در فارس