مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-14اقتصادي

اجرای طرحی با همکاری دولت و مجلس برای تحول در نظام اقتصادی کشور


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری طرح ایجاد پایه های مالیاتی جدید با هدف تحول در نظام مالیاتی و اقتصادی کشورمان خبر داد و اجرای آن را عامل موثری در تحقق شفافیت نظام اقتصادی کشور و رفع مسائل مالیاتی کشور اعلام شد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پیگیری طرح ایجاد پایه های مالیاتی جدید با هدف تحول در نظام مالیاتی و اقتصادی کشورمان خبر داد و اجرای آن را عامل موثری در تحقق شفافیت نظام اقتصادی کشور و رفع مسائل مالیاتی کشور اعلام شد.

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی که امروز چهارشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، اظهار کرد: مسائل و سیاست های ارزی و مشکلاتی مانند تامین مواد اولیه، تخصیص ارز و فعالیت هایی که تولیدات آنها نیازمند برون سپاری است، لنگر تصمیمات اقتصادی کشور شده است.

وی با بیان این که اساس کشور در حوزه تغییرات قیمت و مسائل مشابه به سیاست های کشور گره خورده است، گفت: مسائل مختلف اقتصادی مانند نرخ ارز در دو سال گذشته تاکنون دچار شوک های داخلی و خارجی شده و تراز نبودن نظام بانکی در حوزه اقتصاد منجر شده تا دولت با روش‎های نامتعارفی مانند افزایش حجم نقدینگی، نرخ تورم را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرحی با همکاری دولت و مجلس برای تحول در نظام اقتصادی کشور

اجرای طرحی با همکاری دولت و مجلس برای تحول در نظام اقتصادی کشور