مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 15:102020-10-14اقتصادي

بهبود حکمروایی شهری و افزایش صرفه جویی های مالی


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران، بهبود حکمروایی شهری و افزایش صرفه جویی های مالی را از مزایای اجرای تفاهم نامه عملکردی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، روح اله شهیدی پور با بیان اینکه در تفاهم نامه عملکردی، اهداف سازمانی و فردی مورد نظر مدیران ارشد ستادی در رابطه با یک واحد عملیاتی و مدیر آن مشخص شده و پس از بررسی و پذیرش مدیر مربوطه ابلاغ می شود؛ گفت: از سوی دیگر اختیارات لازم برای مدیر عملیاتی در حوزه های مختلف بودجه ای و منابع انسانی فراهم می شود.

سپس با لحاظ نمودن اصل پاسخگویی مدیران، عملکرد سازمانی و فردی مدیر در بازه های زمانی 3 ماهه ارزیابی شده و در صورت موفقیت در دستیابی به اهداف سازمانی و فردی، پاداش متناسب به مدیران و کارکنان پرداخت می شود.

وی با اشاره به امضای نخستین تفاهم نامه عملکردی در شهرداری تهران در مهرماه 1399 اظهار داشت: با همکاری معاونت های برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی شهرداری تهران (ادارات کل برنامه و بودجه، ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت، منابع انسانی و ارزشیابی و کارگزینی مدیران)، الگویی برای تفاهم نامه عملکردی تدوین و به طور آزمایشی در شهرداری منطقه 22 برای بازه زمانی شش ماهه دوم سال 1399 اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود حکمروایی شهری و افزایش صرفه جویی های مالی

بهبود حکمروایی شهری و افزایش صرفه جویی های مالی