مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-14بين الملل

دستور رییس جمهور چین به ارتش: آماده جنگ باشید


رییس جمهور چین در جریان بازدیدی از یکی از استانهای جنوبی این کشور؛ در دیدار با تفنگداران ارتش این کشور از آنها خواست تا «تمام فکر و انرژی خود را بر آمادگی در جنگ احتمالی» متمرکز کنند.

- رییس جمهور چین در جریان بازدیدی از یکی از استانهای جنوبی این کشور؛ در دیدار با تفنگداران ارتش این کشور از آنها خواست تا تمام فکر و انرژی خود را بر آمادگی در جنگ احتمالی متمرکز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری یورونیوز، شی جینگ پینگ رییس جمهور چین که برای بازدید از یکی از استان های جنوبی این کشور راهی استان گوانگ دونگ شده بود در دیدار با تفنگداران ارتش این کشور از آنها خواست تا تمام فکر و انرژی خود را بر آمادگی در جنگ احتمالی متمرکز کنند.

رییس جمهور چین که به مناسبت چهلمین سالگرد شکل گیری منطقه آزاد اقتصادی شنزن به شهر چاوژو سفر کرده بود در این دیدار از نیروی دریایی ارتش این کشور خواست همچنان کاملا وفادار، خالص و قابل اعتماد بمانند و حالت آماده باش خود را برای یک جنگ احتمالی حفظ کنند.

سخنان شی جینگ پینگ در حالی مطرح می شود که تنش ها میان آمریکا و چین بعد از شیوع ویروس کرونا ، اوضاع هنگ کنگ و همچنین مسئله تایوان اوج گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور چین به ارتش: آماده جنگ باشید

دستور رییس جمهور چین به ارتش: آماده جنگ باشید