مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 15:452020-10-14اجتماعي

5 هزار دانش آموزان استان سمنان گوشی و تبلت ندارند


مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه پنج هزار نفر از دانش آموزان استان سمنان گوشی و تبلت ندارند، گفت: پیگیری تخصیص تسهیلات برای خرید این اقلام در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طبق آمار حدود پنج هزار دانش آموز استان گوشی و تبلت ندارند، ابراز داشت: برای فرزندان 16 هزار فرهنگی و بازنشسته آموزش وپرورش نیز قراردادی برای خرید گوشی منعقدشده است.

وی بابیان اینکه پیگیری تخصیص 525 تسهیلات پنج میلیون تومانی برای خرید تبلت و گوشی برای دانش آموزان بی بضاعت توسط استانداری در حال انجام است، افزود: 160 میلیون تومان نیز از محل صرفه جویی و کمک خیران برای خرید گوشی و تبلت برای دانش آموزان جمع آوری شده است.

اتصال مدارس استان به اینترنت مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه خرید 300 تبلت نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز برای دانش آموزان تحت پوشش در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: تمامی مدارس استان با همکاری دستگاه های متولی امر، به اینترنت متصل شدند و برای 600 مدرسه نیز بستر دسترسی به سامانه ملی اطلاعات فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار دانش آموزان استان سمنان گوشی و تبلت ندارند

5 هزار دانش آموزان استان سمنان گوشی و تبلت ندارند