مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 17:552020-10-14اجتماعي

کاهش 60 درصدی ثبت نام ها در دوره پیش دبستانی


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به کاهش 60 درصدی ثبت نام ها در دوره پیش دبستانی گفت: طرحی با عنوان آموزش ویژه پیش دبستانی ها آماده شده و به زودی ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: شعار راهبردی آموزش و پرورش برای همه با تأکید بر آموزش حضوری و رعایت و سلامت همکاران و دانش آموزان در سال تحصیلی جاری در دستور کار قرار دارد.

او گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت نام دانش آموزان یکی از اقدامات این اداره کل در استان با توجه به زیست بوم جدید زیستن با توزیع شد تا رعایت پروتکل ها در سطح مدارس استان محقق شود.

دستورانی بیان کرد: 320 میلیون تومان تجهیزات ورزشی انفرادی نیز برای سال تحصیلی جدید برای مدارس استان خریداری شد تا دانش آموزان بتوانند به صورت انفرادی ورزش کرده و سلامت روان و جسم دانش آموزان نیز مورد تهدید قرار نگیرد.

او با بیان اینکه در تمام دوره های تحصیلی ثبت نام کامل و حتی بیشتر از سال قبل انجام شد، گفت: از 10 هزار و 300 نفری که باید در پیش دبستانی ثبت نام می کردند، با کاهش بالغ بر 60 درصدی، سه هزار نفر ثبت نام شدند که طرحی با عنوان آموزش ویژه پیش دبستانی ها آماده شده و به زودی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی ثبت نام ها در دوره پیش دبستانی

کاهش 60 درصدی ثبت نام ها در دوره پیش دبستانی