مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-14اقتصادي

سهم 500 میلیارد تومانی لرستان از تسهیلات اشتغال روستایی


معاون وزیر تعاون با اشاره به سهم 500 میلیارد تومانی لرستان از تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: این تسهیلات از نوع کم بهره و با سود 4 تا 10 درصد است.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر تعاون با اشاره به سهم 500 میلیارد تومانی لرستان از تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: این تسهیلات از نوع کم بهره و با سود 4 تا 10 درصد است.

عیسی منصوری در دیدار معاونین وزیر تعاون با نماینده ولی فقیه در لرستان که شامگاه 23 مهرماه صورت گرفت، ظهار کرد: برنامه کلی اشتغال فراگیر در کشور در حال اجرا است که تخصیص ویژه ای برای استان در نظر گرفته شده است این در حالی است که در استان رشته فعالیت هایی که تاثیر بیشتری بر اشتغال دارند، مورد توجه قرار می گیرند.

وی با ذکر این مطلب که آیین برنامه ویژه اشتغال روستایی و عشایری در وزارت تعاون در انجام است که لرستان در این حوزه سهم خاصی دارد، افزود: در طرح اشتغال روستایی و عشایری 250 میلیارد تومان به لرستان پرداخت شده است که بعد از سیل و با در نظر گرفتن شرایط استان 250 میلیارد دیگر به این اعتبار اضافه شد کمااینکه عمده این اعتبار به صورت تسهیلات کم بهره با سود چهار تا ده درصد است.

معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که برنامه توسعه مشاغل خانگی در دست اجرا است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از اعتبار توسعه مشاغل خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 500 میلیارد تومانی لرستان از تسهیلات اشتغال روستایی

سهم 500 میلیارد تومانی لرستان از تسهیلات اشتغال روستایی