مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 21:102020-10-14فرهنگي

نمایشگاه های هنری در روزهای کرونایی


در روزهایی که به سبب افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور و با بحرانی شدن وضعیت تهران، کلیه مراکز فرهنگی و هنری تهران تا روز جمعه (25 مهرماه) تعطیل شدند، - در روزهایی که به سبب افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور و با بحرانی شدن وضعیت تهران، کلیه مراکز فرهنگی و هنری تهران تا روز جمعه (25 مهرماه) تعطیل شدند، برخی از گالری ها با برگزاری نمایشگاه های هنری همچنان به فعالیتشان ادامه می دهند و برخی هم ترجیح دادند که در شرایط فعلی و حداقل تا تاریخ مشخص شده، تعطیل بمانند.

در همین راستا این گزارش ایسنا، مروری دارد بر برخی از نمایشگاه هایی که به صورت مجازی و حضوری در این ایام برپا هستند یا برای مدتی تعطیل شده اند.

گالری های محسن و شیرین از جمله گالری هایی هستند که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعلا تعطیل هستند.

همچنین گالری گلستان به همین دلیل، با لغو نمایشگاه های آبان ماه خود به نمایش آنلاین رویداد صد اثر، صد هنرمند ادامه می دهد.

******** آثار هنرمندان پیشکسوت در گالری نگاه نمایشگاهی از آثار هنرمندان پیشکسوت تا هفتم آبان ماه در گالری نگاه برگزار است.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوتی چون علی اکبر صادقی، محمدعلی ترقی جاه، ناصر اویسی، منوچهر نیازی، حسینعلی ذابحی، ابراهیم فرجی، حسین محجوبی، فریدون آو، محمد فاسونکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های هنری در روزهای کرونایی

نمایشگاه های هنری در روزهای کرونایی