مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 00:302020-10-14سياسي

مصونیت نمایندگان چقدر است؟


طبق گفته رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، اگر جرم رخ داده به گونه ای باشد که فرد حتما باید در دادگاه حاضر شود و یا برای او بازداشت موقت و قرار وثیقه صادر شود بازداشت حتما در دوره نمایندگی هم رخ می دهد.

- و منعی در این راستا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خبرآنلاین، رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: من نمی خواهم به صورت کلی اعمال نفوذ نمایندگان در رسیدگی به پرونده ها را انکار کنم چرا که ممکن فردی در این میان بیاید و اعلام کند که به اشتباهش پی برده که این موضوع بی تاثیر در بازدارندگی نسبت به جرم رخ داده نیست.

خبر تخلفات مالی و بازداشت برخی نمایندگان طی چند ماه اخیر چندین بار رسانه ای شده است.

فریدون احمدی، نماینده زنجان و طارم و محمد عزیزی از نمایندگانی هستند که به 61 ماه زندان محکوم شدند؛ نمایندگانی که گفته می شود ردپایشان در احتکار خودرو به چشم می خورد البته ماجرای بازداشت نمایندگان آن هم با پسوند تخلفات مالی به همین نقطه ختم نشده و همین چند روز پیش بود که نام محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 در مجلس نهم و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس دهم در میان بازداشتی ها قرار گرفت.

این اتفاقات این سوال را به ذهن متبادر می سازد که که ساز و کار نظارت ها بر عملکرد نمایندگان با چه متر و معیاری انجام می پذیرد؟ سوالی که آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصونیت نمایندگان چقدر است؟

مصونیت نمایندگان چقدر است؟