مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-15پزشكي

کمک 16 میلیاردی خیر سلامت به بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کمک 16 میلیارد ریالی یک خیر سلامت برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: کمک خیرین به نظام بهداشتی و درمانی زمینه ساز ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان منطقه کاشان است.

وی با اشاره به کمک 16 میلیارد ریالی خیر سلامت برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل ابراز داشت: حضور و مشارکت خیرین در بخش بهداشتی و درمانی در منطقه کاشان مسبوق به سابق است به طوری که می توان به ساخت بیمارستان نقوی کاشان اشاره کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خیرین را پیشتاز در ارتقای سلامت مردم دانست و تصریح کرد: با حضور خیرین در پروژه های بهداشتی درمانی زمینه برای حضور فعال و بیشتر دولت و جذب اعتبارات دولتی بیشتر فراهم می شود.

وی ساخت مراکز بهداشتی و درمانی را نمونه ای از مشارکت خیرین و اختصاص اعتبارات دولتی دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات خیرین به نوعی باقیات الصالحات است چراکه تا نسل ها از خدمات ارائه شده در این مراکز مردم بهره مند می شوند.

مروجی حضور و مشارکت به همراه کمک خیرین به دانشگاه علوم پزشکی در میدان مبارزه با کرونا را ستود و افزود: منطقه کاشان یکی از مناطقی در کشور بود که با کمک خیرین توانست امکانات و تجهیزات مورد نیاز درمانی برای بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 16 میلیاردی خیر سلامت به بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل

کمک 16 میلیاردی خیر سلامت به بیمارستان ثامن الائمه آران و بیدگل