مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-15سياسي

لزوم فراگیری آموزش های مهارتی برای ارتقاء توان رزم


فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر لزوم فراگیری آموزش های مهارتی برای ارتقاء توان رزم گفت: یک مرزبان برای موفقیت در مأموریت ها، باید مملو از عشق به کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان های مرزی هنگ مرزی زاهدان در جمع مرزبانان، گفت: خدمت در مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص، حقیقتا یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور علیرغم وجود سختی ها و مشکلات، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می کنید.

وی با قدردانی از تلاش های مرزبانان برای تأمین امنیت مرزهای این خطه از کشور، افزود: زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی ماند زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده اید.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: یک مرزبان برای موفقیت در مأموریت ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند.

سردار گودرزی تصریح کرد: استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همواره می تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراگیری آموزش های مهارتی برای ارتقاء توان رزم

لزوم فراگیری آموزش های مهارتی برای ارتقاء توان رزم