مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-15بين الملل

اعلام وضعیت فوق العاده در تایلند به دنبال تشدید اعتراضات ضدسلطنتی


دولت تایلند اوایل امروز (پنجشنبه) وضعیت فوق العاده اعلام کرد تا به معترضان خیابانی در بانکوک که در مقابل دفتر نخست وزیر چادر زده اند و مانع از حرکت کاروان موتوری سلطنتی شدند، - دولت تایلند اوایل امروز (پنجشنبه) وضعیت فوق العاده اعلام کرد تا به معترضان خیابانی در بانکوک که در مقابل دفتر نخست وزیر چادر زده اند و مانع از حرکت کاروان موتوری سلطنتی شدند، رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، معترضان خواستار برکناری پرایوت چان اوچا، نخست وزیر تایلند و رهبر کودتای این کشور و همچنین تدوین یک قانون اساسی جدید شده اند.

آنها همچنین خواستار اصلاحات در سلطنت ماها واجیرالونگکورن، پادشاه تایلند هستند.

در بیانیه منتشر شده در تلویزیون دولتی تایلند آمده است: از آنجایی که گروه های بسیاری از مردم تایلند تجمع های غیرقانونی در بانکوک را به وجود آورده و دیگران را دعوت به این کار کرده اند و اقداماتشان بر حرکت کاروان موتوری سلطنتی تاثیر گذاشته و مرتکب اقدامات جدی شده اند که بر امنیت ملی این کشور اثر گذاشته است، لازم و ضروری است که یک اقدام فوری برای پایان دادن به این وضعیت با هدف حفظ صلح و نظم اتخاذ شود.

در راستای تظاهرات سه ماهه با هدف سرنگونی پرایوت چان اوچا، هزاران تن از معترضان تایلندی اواخر روز چهارشنبه در مقابل دفتر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت فوق العاده در تایلند به دنبال تشدید اعتراضات ضدسلطنتی

اعلام وضعیت فوق العاده در تایلند به دنبال تشدید اعتراضات ضدسلطنتی