مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-15سياسي

توجه ویژه شورای شهر تبریز به مسیرگشایی و رفع ترافیک


امروز یکی از اولویت های اصلی شورای شهر تبریز اجرای مسیرگشایی و رفع معضل ترافیک در شهر است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امروز یکی از اولویت های اصلی شورای شهر تبریز اجرای مسیرگشایی و رفع معضل ترافیک در شهر است.

شهرام دبیری در حاشیه بازدید از چند پروژه در حال اجرای شهرداری تبریز، اظهار کرد: در راستای اجرای نقش نظارتی شورا به همراه تعدای از اعضای شورا، شهردار و شهرداران مناطق از پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردیم که یکی از آن ها پارک ستارخان بود و مراحل اجرایی آن انجام شده و پیشرفت خوبی دارد.

وی ادامه داد: همچنین یک پارک یک هکتاری در یکی از مناطق محروم کلنگ زنی شد که ایجاد چنین پارک های محله ای، برای توسعه شهر بسیار خوب است و مردم می توانند به فاصله 400 متر از منزل خود، به فضای سبز و سایر فضاها دسترسی داشته باشند.

وی با بیان این که طی یکی، دو سال اخیر تعداد قابل توجهی پارک در تبریز احداث شده و تعدادی نیز در حال احداث است، اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی ملازینال در طرح تفصیلی پیش بینی و مقرر است در طول یک سال تکمیل و آسفالت ریزی شود.

دبیری با بیان این که مسیرگشایی ها، یکی از اولویت های شورای شهر است، چراکه تعیین تکلیف چنین مسیرهایی، به کاهش میزان ترافیک کمک می کند، گفت: به صورت مرتب هر هفته از پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه شورای شهر تبریز به مسیرگشایی و رفع ترافیک

توجه ویژه شورای شهر تبریز به مسیرگشایی و رفع ترافیک