مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-15اقتصادي

جلوگیری از آلودگی دریای خزر موضوع گفت و گوی گروه کاری ایران و روسیه


پیرو تفاهمنامه مشترک بین ایران و روسیه، دومین نشست گروه کاری محیط زیست دو کشور به صورت برخط برگزار شد و در آن موضوعاتی مانند گونه های در معرض انقراض نظیر فک خزری و جلوگیری از آلودگی دریای خزر مطرح شد.

- پیرو تفاهمنامه مشترک بین ایران و روسیه، دومین نشست گروه کاری محیط زیست دو کشور به صورت برخط برگزار شد و در آن موضوعاتی مانند گونه های در معرض انقراض نظیر فک خزری و جلوگیری از آلودگی دریای خزر مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نرگس صفار - رییس هیئت ایرانی - در این نشست که ذیل کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور برگزار شد، با تاکید بر این که محیط زیست، زیر ساخت توسعه پایدار است، گفت: تاثیرات محیط زیست فراتر از مرزها است.

از همین روی ایران همیشه تلاش کرده تا با تعامل با کشورهای همسایه، منطقه و سایر کشورهای جهان، وضعیت کنونی محیط زیست خود را با همکاری و مشارکت جمعی بهبود بخشد.

وی با بیان اینکه با توجه به رو به فزونی بودن چالش های ناشی از گرمایش جهانی و تغییرات اقلیم، قاچاق حیات وحش، گسترش مصرف بی رویه و متعاقب آن افزایش آلودگی ها و پسماند، حل این معضلات همکاری مشترک دولت ها را طلب می کنند، اظهارکرد: تبادل تجربیات و تخصص از دیرباز تاکنون در حوزه های مختلف از جمله حفاظت از تنوع زیستی و اکوسیستم های خشکی و دریایی، تبادل گونه های خاص و در معرض انقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از آلودگی دریای خزر موضوع گفت و گوی گروه کاری ایران و روسیه

جلوگیری از آلودگی دریای خزر موضوع گفت و گوی گروه کاری ایران و روسیه