مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-15سياسي

افزایش حس امنیت در گیلان با کاهش 12 درصدی جرائم


فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به رتبه نخست کشور در بحث پیشگیری و در بحث کشف رتبه دوم را در 6 ماه گذشته گفت: تا امروز با کاهش 12 درصدی جرائم نسبت به سال گذشته نسبت به استان های دیگر در بحث سرقت ها در جایگاه های بهتری قرار داریم که موجب افرایش حس امنیت در مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار ملکی صبح امروز در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد رسانه ای در سالن جلسات نیروی انتظامی استان گیلان با تسلیت سالگرد شهادت شهید پاینده اظهار کرد: حدود یک سال است که در استان شهیدپرور گیلان خدمت می کنیم استانی که بیش از 450 شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اتفاقات خوب و بد در سالی که گذشت گفت: یکی از مطالبات مردم حضور بیشتر پلیس در سطح استان بود و اقدامات مهمی داشتیم در سال گذشته 26 درصد افزایش جرائم را در استان شاهد بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به چابک سازی نیرو و جوان سازی کادر پلیس افزود: با انتخاب این افراد با توجه به تجربه ای که داشتند قدم های بسیار خوبی در استان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه پلیس گیلان تا امروز در بحث آمار 6 ماهه در بحث پیشگیری رتبه اول کشور و در بحث کشف رتبه دوم را در 6 ماه گذشته کسب کرد، گفت: انتظار ما هم همین بود چون مردم گیلان از نظر فرهنگی سطح بالایی دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حس امنیت در گیلان با کاهش 12 درصدی جرائم

افزایش حس امنیت در گیلان با کاهش 12 درصدی جرائم