مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-15اجتماعي

تلویزیون های شهری حمل و نقل و ترافیک چشم نابینایان می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات نابینایان در شهر از اختصاص دادن فضای آموزشی تلویزیون های شهری این حوزه در جهت حمایت از نابینایان به منظور آگاهی بخشی به عموم شهروندان درباره فضای زندگی این افراد و اجرای رسالت اجتماعی شهرداری خبر داد.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات نابینایان در شهر از اختصاص دادن فضای آموزشی تلویزیون های شهری این حوزه در جهت حمایت از نابینایان به منظور آگاهی بخشی به عموم شهروندان درباره فضای زندگی این افراد و اجرای رسالت اجتماعی شهرداری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا همزمان با روز جهانی عصای سفید، سید مناف هاشمی به منظور بررسی مشکلات نابینایان با مدیران انجمن نابینایان و اوتیسم ایران دیدار کرد و مشکلات و درخواست های خانواده های اوتیسم و نابینایان در حوزه ی حمل و نقل عمومی مطرح شد.

وی در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی عصای سفید با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق نابینایان باید به گونه ای عمل کنیم که نابینایان و روشندلان هرگز احساس سختی در آمد و رفت و تعامل با دیگران نداشته باشند، گفت: بی شک شهرداری تهران در تمامی برنامه های سطح شهر به لحاظ وجود مسئولیت های متعدد و اجتماعی باید در اجرای طرح ها و برنامه ها، شهرسازی و پیاده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون های شهری حمل و نقل و ترافیک چشم نابینایان می شود

تلویزیون های شهری حمل و نقل و ترافیک چشم نابینایان می شود