مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-15سياسي

در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند خودسازی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سید حسین مرتضوی صبح امروز در یازدهمین یادواره شهدای وحدت که در مجتمع آیه ها برگزار شد، اظهار کرد: سردار شوشتری چهره برتر و یکی از استوانه های دفاع مقدس بود، امروز به شدت نیازمند این هستیم که سیره شهدا را به درستی بشناسیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سردار شوشتری عزت را در این می دانست که همراه و کنار مردم باشد، بیان کرد: همانطور که رهبری تأکید کرده اند، شهید شوشتری بحث تدبیر و تعقل و عاطفه را در مرام مدیریتی شان به گونه ای تنیده بود که وقتی بعد از مشورت با بزرگان به تصمیمی می رسید، خیلی قاطع انجام می داد.

وی معتقد است رفتار و عمل مسؤولان کشور امروز باید همانند نوع رفتار شهدا و فرماندهان عالی رتبه دفاع مقدس باشد.

مرتضوی افزود: امروز خوشحال هستیم که از نسل فرماندهان بزرگ دفاع مقدسی عزیزی مانند سردار قالیباف را در سنگر مهمی برای دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این مطلب که ما در گام دوم انقلاب نیازمند خودسازی هستیم، خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: نوع مدیریت و نفس حضور شما یاد و خاطره دفاع مقدس را در دل همگان زنده کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند خودسازی هستیم

در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند خودسازی هستیم