مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-15اقتصادي

255 واحد تولیدکننده مصالح ساختمانی کرمانشاه زیر نظارت اداره استاندارد هستند


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: 255 واحد تولید کننده مصالح ساختمانی استان هم اکنون زیرنظارت و پوشش اداره کل استاندارد کرمانشاه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا نیازی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سازمان استاندارسازی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی نظارت در حوزه سلامت ایمنی جامعه به خصوص حوزه تولید نظارت دارد.

وی با اشاره به تعریف یک هزار و 250 کالا در بحث استاندار اجباری، ادامه داد: مصالح ساختمانی از سال 81 مشمول استاندار اجباری بوده و مهمترین محصولات کنترل شده شامل بتن آماده، سیمان، کاشی، سرامیک شن، ماسه و دیگر اقلام است.

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد هرگونه تولید و توزیع کالاهای مشمول استاندارد اجباری بدون داشتن پروانه استاندارد ممنوع است.

وی با بیان اینکه 255 واحد تولیدکننده مصالح ساختمانی کرمانشاه زیر نظارت اداره استاندارد هستند، ادامه  داد: 29 واحد از این تعداد غیرفعال است و اکنون بر روی تولیدات 226 واحد تولیدی نظارت داریم.

نیازی با بیان اینکه اکثر واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استاندار اجباری را رعایت می کنند، تصریح کرد: 380 بازرسی فنی از این تعداد واحد صورت گرفته که 300 مورد نمونه برداری و آزمون هم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

255 واحد تولیدکننده مصالح ساختمانی کرمانشاه زیر نظارت اداره استاندارد هستند

255 واحد تولیدکننده مصالح ساختمانی کرمانشاه زیر نظارت اداره استاندارد هستند