مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-15اقتصادي

باید امکانات لازم را برای افزایش درآمد کشاورزان فراهم کنیم


استاندار کرمانشاه در بازدید از مزارع برنج شهرستان صحنه گفت: وظیفه داریم امکانات و شرایط لازم برای افزایش درآمد کشاورزان فراهم کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه در بازدید از مزارع برنج شهرستان صحنه گفت: وظیفه داریم امکانات و شرایط لازم برای افزایش درآمد کشاورزان فراهم کنیم.

هوشنگ بازوند که برای پیگیری و بررسی مشکلات کشاورزان، امروز (24 مهر) به شهرستان صحنه سفر کرده بود، با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های ابلاغی جهادکشاورزی و امور آب، اظهار داشت: کشت برنج با استفاده از آب های سطحی به عنوان جایگزین ذرت و چغندرقند بر اساس اعلام کارشناسان این حوزه به میزان آب کمتری نیاز دارد و درآمد بیشتری را نیز نصیب کشاورزان می کند.

بازوند بر لزوم حفاظت از آبهای زیرزمینی تاکید کرد و افزود: آبیاری مزارع برنج بر اساس دستورالعمل با استفاده از آبهای سطحی انجام شده و با امور آب توافق کردیم که مردم برنج بکارند، اما سطح کشت قانونی که برای کرمانشاه در نظر گرفته شده باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه کشت برنج سرانه درآمد کشاورزان را در هکتار تا پنج برابر افزایش داده، گفت: افزایش درآمد کشاورزان عاملی مهم در مهاجرت معکوس و رونق کسب و کار و افزایش اشتغالزایی منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید امکانات لازم را برای افزایش درآمد کشاورزان فراهم کنیم

باید امکانات لازم را برای افزایش درآمد کشاورزان فراهم کنیم