مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-15سياسي

حقایقی عجیب در مورد سفرهای استانی مسئولان به روایت اکبر ترکان


عضو حزب اعتدال و توسعه حقایقی عجیب را در مورد سفرهای استانی برخی مسئولان بیان کرد و ضمن مطرح کردن انتقادات گفت: «بعضی از رؤسا در سفرهایشان زمانی که مردم از آنها تقاضایی داشتند دست در جیب می کردند و یک اسکناس 50 هزار تومانی می دادند.

- عضو حزب اعتدال و توسعه حقایقی عجیب را در مورد سفرهای استانی برخی مسئولان بیان کرد و ضمن مطرح کردن انتقادات گفت: بعضی از رؤسا در سفرهایشان زمانی که مردم از آنها تقاضایی داشتند دست در جیب می کردند و یک اسکناس 50 هزار تومانی می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: اکبر ترکان، عضو حزب اعتدال و توسعه می گوید: من شاهد بودم که بعضی از رؤسا در سفرهایشان زمانی که مردم از آنها تقاضایی داشتند دست در جیب می کردند و یک اسکناس 50 هزار تومانی می دادند.

بار و بندیل شان را می بندند و با یک هیات همراه و حداقل یک دوربین عکاسی به راه می افتند از این شهر به شهر دیگر و از این استان به استان دیگر؛ حکایتی که در رفتار برخی از مسئولان در همه ادوار می توان مشاهده کرد البته در برخی با شدت بیشتر و در برخی کمتر.

در این میان اگر صدای پای انتخابات هم به گوش برسد که دیگر اغلب پا در رکاب می شوند تا هر طور شده است رای را حتی در دورترین نقاط کشور به دست بیاوردند اما سوال اینجاست سفرهای استانی در معادلات مدیریتی کشور کدام نقطه و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی عجیب در مورد سفرهای استانی مسئولان به روایت اکبر ترکان

حقایقی عجیب در مورد سفرهای استانی مسئولان به روایت اکبر ترکان