مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-15اقتصادي

بسترسازی برای بازسازی 2000 دستگاه اتوبوس فرسوده درون شهری


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح مهمترین چالش های بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری از اتخاذ تصمیماتی برای بازسازی 2000 دستگاه اتوبوس درون شهری خبر داد.

- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح مهمترین چالش های بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری از اتخاذ تصمیماتی برای بازسازی 2000 دستگاه اتوبوس درون شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با نمایندگانی از وزارت کشور، وزارت راه وشهرسازی، شهرداری تهران ضرورت بازسازی حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: طی توافقی با وزارت کشور و سایر دستگاه ها، بازسازی حدود 2000 دستگاه اتوبوس درون شهری در دستور کار قرار گرفت و تصمیمات لازم برای اختصاص تسهیلات جهت اجرای این موضوع اتخاذ شد.

صادقی نیارکی با اشاره به بهره مندی از پتانسیل ها و ظرفیت های خودروسازان داخلی افزود: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، 1000 دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران و مابقی در شهرستان ها با همکاری شرکت های سازنده اتوبوس درون شهری مورد بازسازی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اجرای این سیاست علاوه بر کاهش ارزبری و بازسازی حمل و نقل درون شهری باعث راه اندازی خودروهای متوقفی خواهد شد که بدلیل فرسودگی از چرخه حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی برای بازسازی 2000 دستگاه اتوبوس فرسوده درون شهری

بسترسازی برای بازسازی 2000 دستگاه اتوبوس فرسوده درون شهری