مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-15اجتماعي

تسریع در ساخت تصفیه خانه فاضلاب قرچک ضروری است


فرماندار قرچک با اشاره به سرازیر شدن فاضلاب از سمت تهران و ری به سمت دشت ورامین گفت: تسریع در ساخت تصفیه خانه فاضلاب قرچک ضروری است.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک با اشاره به سرازیر شدن فاضلاب از سمت تهران و ری به سمت دشت ورامین گفت: تسریع در ساخت تصفیه خانه فاضلاب قرچک ضروری است.

بهمن خطیبی پیش از ظهر پنجشنبه 24 مهرماه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان قرچک که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران اظهار کرد: فاضلاب سرازیر شده از سمت تهران و ری به سمت دشت ورامین، سلامت آب و خاک این منطقه را به مخاطره انداخته به همین دلیل ضرورت دارد با تخصیص اعتبارات، احداث تصفیه خانه فاضلاب سرعت گیرد.

خطیبی با بیان اینکه همه مسئولان باید کمک کنند پیشرفت روزافزون شهرک صنعتی قرچک حفظ شده و مشکلات سرمایه گذاری در آن به حداقل برسد، گفت: قرچک نیازمند افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی است، اقدامات خوبی برای بهبود خدمات رسانی در بیمارستان شهید ستاری در حال انجام بوده اما تخت های بیمارستانی باید افزایش یابد.

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک نیز در این جلسه گفت: با توافق صورت گرفته پروژه ها در حال انجام است و پروژه ها بر اساس توافق دو طرفه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در ساخت تصفیه خانه فاضلاب قرچک ضروری است

تسریع در ساخت تصفیه خانه فاضلاب قرچک ضروری است