مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-15سياسي

توجه به قانون جامع حقوق معلولان، اصلی ترین مطالبه جامعه نابینایان است


نایب رییس جامعه نابینایان و کم بینایان استان یزد، گفت: توجه به قانون مدون حمایت از حقوق معلولین مهمترین و اصلی ترین مطالبه جامعه معلولین از مسئولان و دست اندرکاران است.

- محمدرضا پارساییان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد، با بیان این که هر سال 23 مهرماه به عنوان روز جهانی عصای سفید نامگذاری شده است، اظهار کرد: عصای سفید دو کارکرد مهم برای نابینایان دارد که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

وی ایمنی تردد برای عبور و مرور در سطح شهر و معرفی هویت نابینایان، را دو کارکرد عصای سفید دانست و افزود: نابینایان و کم بینایان بخشی از جامعه هستند و باید بیشتر به حقوق آنها توجه شود.

نایب رییس جامعه نابینایان و کم بینایان استان یزد با بیان این که معلولین با معلولیت های مختلف انتظار دارند مسئولان و دست اندرکاران بیش از پیش به بحث توزیع عادلانه خدمات بین شهروندان توجه کنند، گفت: روز جهانی عصای سفید سه پیام مهم در خود جای داده که یکی از آنها خطاب به افراد نابینا و دو پیام دیگر متوجه مردم و مدیران جامعه می شود.

پارساییان لزوم حضور در برنامه ها اجتماعی جامعه را پیام نخست روز جهانی عصای سفید به افراد نابینا و دارای آسیب های چشمی دانست و بیان کرد: پیام دوم این روز جهانی خطاب به آحاد افراد جامعه است و آنها را بیش از پیش متوجه حق برابر نابینایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به قانون جامع حقوق معلولان، اصلی ترین مطالبه جامعه نابینایان است

توجه به قانون جامع حقوق معلولان، اصلی ترین مطالبه جامعه نابینایان است