مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-15سياسي

مسئولان در اداره کشور خود را به الگوگیری از رفتار شهدا مقید کنند


فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور گفت: شهید شوشتری عزت را در خدمت به مردم می دید.

 آنچه از این سردار به یادگار داریم، - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور گفت: شهید شوشتری عزت را در خدمت به مردم می دید.

 آنچه از این سردار به یادگار داریم، این است که وقتی شخصیت ایشان را بررسی می کنیم، می بینیم که به شدت مسئولان و دولتمردان ما باید خود را به نوع رفتار شهدا مقید کنند.

سردار سیدحسن مرتضوی، امروز، 24 مهر ماه، در یازدهمین یادواره شهدای وحدت در مجتمع فرهنگی آیه های مشهد ضمن عرض تسلیت ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: سردار شوشتری چهره شاخص، برتر و یکی از استوانه های دفاع مقدس بود و ما نیز امروز به شدت نیازمند آن هستیم که سیره شهدا، به ویژه سیره شهید بزرگوار شوشتری را بشناسیم.

شهید شوشتری عزت را در این می دید که در کنار مردم و برای مردم باشد.

مرتضوی بیان کرد: امروز می بینیم در همه موضوعات آنچه رهبری تاکید فرمودند بحث تدبیر، تعقل، احساس و عاطفه را در مقام مدیریتی خود به گونه ای تنیده بود که وقتی در موضوعی بعد از مشورت با بزرگان به تصمیمی می رسید، آن تصمیم را خیلی قاطع انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در اداره کشور خود را به الگوگیری از رفتار شهدا مقید کنند

مسئولان در اداره کشور خود را به الگوگیری از رفتار شهدا مقید کنند