مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-15اقتصادي

بهره برداری از جدولگذاری و بهسازی 24 روستای بخش مرکزی اسدآباد


بخشدار مرکزی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری طرح جدولگذاری و بهسازی 24 روستای بخش مرکزی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری طرح جدولگذاری و بهسازی 24 روستای بخش مرکزی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

سلیمان نظری دوست در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال طرح جدولگذاری و بهسازی معابر روستایی در 24 روستای بخش مرکزی شهرستان آغاز شده و در دست اجرا قرار دارد که این تعداد طرح برخی به اتمام رسیده و برخی در شرف پایان و تکمیل هستند و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به تأکید فرماندار اسدآباد در ابتدای سال جاری نسبت به انجام و تکاپوی فعالیت های عمرانی در سطح روستاها افزود: در حال حاضر در بیش از 50 درصد دهیاری های بخش مرکزی شهرستان فعالیت های مختلف عمرانی چون جدولگذاری و بهسازی معابر در دست اجرا بوده ودر مراحل پایانی قرار دارد.

نظری دوست با بیان اینکه تاکنون بیش از 700میلیون تومان در راستای 5500 متر جدولگذاری در برخی از معابر 24 روستای بخش مرکزی هزینه شده، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا قبل از آغاز بارندگی وسرما اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان برای فعالیت های عمرانی این روستاها از محل اعتبارات و بودجه دهیاری ها هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از جدولگذاری و بهسازی 24 روستای بخش مرکزی اسدآباد

بهره برداری از جدولگذاری و بهسازی 24 روستای بخش مرکزی اسدآباد