مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-15ورزشي

افتتاح 9 پروژه عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از افتتاح 9 پروژه ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: امیدوارم برای افتتاح این پروژه ها میزبان وزیر ورزش و جوانان باشیم.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای بیش از 151 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی اظهار کرد: افتتاح 9 پروژه عمرانی ورزش و جوانان و افتتاح و تجهیز 6 خانه روستایی از جمله  این برنامه هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش و جوانان، ورزش را یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر زندگی فردی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: فعالیت در عرصه تعالی و پیشرفت این امر در جامعه نشاط و تندرستی و پویایی جامعه را رقم خواهد زد و این نشان دهنده ارزش کار دست اندرکاران ورزش و جوانان است.

خلیلی با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی و تاثیر آن در بالا بردن راندمان کاری تاکید کرد: همه به ویژه کارکنان ورزش و جوانان باید فارغ از هر نوع اختلاف سلیقه یا نظری کنار هم و با هم  فعالیت کنند تا به اهداف و افق های بزرگ تری دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پروژه های عمرانی در سال جاری از وضعیت مطلوبی برخوردارند و در مقایسه با سال گذشته پیشرفت داشته ایم، تصریح کرد: استخر سرپوشیده هیدج، استخر سرپوشیده صایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 پروژه عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی

افتتاح 9 پروژه عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی