مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-15اقتصادي

احداث 7 سد لاستیکی در گیلان / الزام پیگیری احداث سد چلوند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان، گفت: هفت سد لاستیکی در استان گیلان احداث می شود که سهم مهمی را تأمین آب استان به خصوص آب کشاورزی خواهند داشت.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان، گفت: هفت سد لاستیکی در استان گیلان احداث می شود که سهم مهمی را تأمین آب استان به خصوص آب کشاورزی خواهند داشت.

وحید خرمی در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و شرکت در جلسه بررسی وضعیت آب و فاضلاب این شهرستان که با حضور محسن حسینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان و سایر مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سیاستی در گیلان تعریف شده است که اولین نمونه آن در رشت اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در تحقق این سیاست، برخی سدها در اختیار شهرستانها، جهت بهره برداری در ایام کم آب قرار می گیرد، ادامه داد: شهرستان ها از این منابع در زمان قطعی آب و یا شرایط بحرانی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در تابستان بسیاری از خانه های آستارا بی آب هستند، افزود: نباید حواسمان به این باشد که سد ملاهادی مشکل آب این شهر توریستی را حل می کند.

خرمی با تأکید بر اینکه سد ملاهادی برای کمک به آب و فاضلاب روستایی است، خاطرنشان کرد: این سد، کم آبی حوزه کشاورزی حدود 200 هکتار از اراضی منطقه را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 7 سد لاستیکی در گیلان / الزام پیگیری احداث سد چلوند

احداث 7 سد لاستیکی در گیلان / الزام پیگیری احداث سد چلوند