مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-15اجتماعي

لزوم ایجاد رشته های هتل داری و تورگردانی در مشگین شهر


با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان مشگین شهر، ایجاد رشته های هتل داری و تورگردانی در مراکز فنی و حرفه ای مشگین شهر یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر صمدی بعدازظهر امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای مشگین شهر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان مشگین شهر، ایجاد رشته های هتل داری و تورگردانی در مراکز فنی و حرفه ای مشگین شهر یک ضرورت است.

وی افزود: ایجاد چنین رشته هایی موجب تربیت نیروی انسانی آموزش دیده متناسب با نیاز واقعی بازار کار در شهرستان مشگین شهر می شود.

فرماندار مشگین شهر ادامه داد: آموزش و توانمندسازی گروه های هدف در محلات حاشیه شهر مشگین شهر با استفاده از ظرفیت، منابع و اعتبارات بازآفرینی شهری، مهم و اساسی است.

صمدی بیان کرد: با توجه به این که بیشترین اعتبارات بازآفرینی شهری در سطح استان اردبیل به شهرستان مشگین شهر اختصاص یافته، می توان با تخیصص بخشی از این اعتبارات به حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، زمینه مهارت آموزی در محلات هدف را فراهم آورد.

گفتنی است؛ در این مراسم با قدردانی از زحمات حیدری سرپرست قبلی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مشگین شهر، نادر آقایی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد رشته های هتل داری و تورگردانی در مشگین شهر

لزوم ایجاد رشته های هتل داری و تورگردانی در مشگین شهر