مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-15سياسي

مرکز خدمات جامع سلامت تنگ کنارک به بهره برداری رسید


با حضور ولی الله سیف مشاور پولی و بانکی رییس جمهور و جمعی از مسؤولان، مرکز خدمات جامع سلامت روستای تنگ بخش مرکزی کنارک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، با حضور ولی الله سیف مشاور پولی و بانکی رییس جمهور، حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک، سعیدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کردی مدیرعامل منطقه ازاد چابهار، خانواده علی مرادی  و مسئولین شهرستان،مرکز خدمات جامع سلامت روستای تنگ بخش مرکزی کنارک به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان کنارک در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت تنگ کنارک با زیربنای 445 مترمربع و اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال احداث و تجهیز گردیده است.

حمیدالدین یوسفی افزود: با راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت روستای تنگ جمعیتی بالغ بر 7 هزار 131نفر و چندین روستای بخش مرکزی کنارک از خدمات این مرکز جامع بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: در مرکز خدمات جامع سلامت شهید حسین علمیرادی بندر تنگ،خدمات مامایی،برنامه پیشگیری و مبارزه با بیماری ها،بهداشت محیط حرفه ای،مراقبت های اولیه های بهداشتی و چندین موارد دیگر به مردم منطقه ارائه می شود.

فرماندار کنارک عنوان کرد: این نخستین پروژه واحد بهداشت و درمان موسسه دست یاری به دشتیاری بود که با مشارکت شرکت هواپیمایی زاگرس و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خدمات جامع سلامت تنگ کنارک به بهره برداری رسید

مرکز خدمات جامع سلامت تنگ کنارک به بهره برداری رسید